nyduschad

japp, rubriken säger sitt. Jag kom precis ut från duschen, ska fixa mig snart och sen ska jag och mamma till min moster i UpplandsVäsby, det är sjuuukt, jag har inte varit där på typ mer än 1 månad, jag brukade vara där varje helg förut :o det får bli en ändring på det!
tror att jag ska be Lovisa om en ny design till bloggen, vill ha lite mindre färg :)
jag kanske slänger in ett inlägg innan jag åker, med dagens outfit. annars hörs vi senareee :)

bild nr5 en gammal bild på mig själv




hahaha där är jag längst ut till vänster xd Jag och min klass var på Skansen sista dagen innan skolavslutningen i 6:an xd gud va alla har förändrats!!! ( för er som inte vet så går jag nu i 8:an )

Zeinab

allt bra?

Engla

Omg.... Okej, det är lugnt, jag la upp en gammal bild som du va med på förut... Men ändå, HUR KAN DUU? XDDD <3333




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR