om dagen&bild nr4

Bild 4, en konstig till i mitt liv.


när mamma fick cancer, bilden är från när hon va tvungen att klippa av sitt långa hår för att hon snart skulle tappa allt ..


Idag var jag hemma från skolan, vaknade med världens mest svullna hals och allt :( Har varit hemma och pluggat, sovit och kollat på film&tv, imorgon måste jag till skolan vare sig jag är frisk eller inte, har prov och känner att jag oxå måste vara med på matte lektionen för att fatta ngt eftersom de är prov på de nästa vecka... '-.-
just nu lyssnar jag på musik, snart ska jag med pappa ut me hunden, har inte varit utanför dörren på hela dagen, så jag känner att jag måste ut :s hoppar i min Ziperall :)
hörs senare eller imorgon, 6månader kvar till paradiset!! det kommer gå snabbt :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR