sover

hejj :)
idag äre ju fredag, awesooome :D däremot känne jag mig sjukt trött och ont i hela kroppen, men jag går hela dagen i skolan idag, så får jag vila i helgen istället :) igår fick jag datumet på när vi ska till Iran :)
Idag iaf så börjar jag typ 08.30 ska gå med Amanda , för hennes buss går typ 08.30 från norrgården som ligger precis brevid min skola. Ikväll är det inget speciellt planerat, som sagt ska jag ta det lungt, och imorgon ska mamma iväg på ngn middag med hennes kompisar så min kära broooooor kommer hit och vi ska kolla på film och äta typ pizza :) jag har världens bästa bror som tar sig hela vägen från Aspudden till Vallentuna för att hänga med sin lillasyster :) <3
Nu måste jag väl börja göra mig i ordning, vi hörs senareeeeeeee
bara för att jag kom på att jag hade mer tid på mig kommer dagens outfit här: (inte bild)
svart kofta - Kappahl
svart linne - H&M
plåttriga leggings (leggings me jäkligt mkt mönster på xd) - H&M
svarta uggs - Willys xd
de blir mkt svart idag, menmeeeeeeeen

Svart ar awesome. Man kan inte har FOR mycket svart :D



Men guuud vad jag saknar dig! SHIIIIIT!! <33333




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR