7th heaven

Här sitter jag lite forever alone hemma och kollar på tv-serien 7th heaven på datorn. Lite mys faktiskt. Mamma åkte hem till sin kompis på lunch/middag och pappa är ju i Dalarna. Vaknade vid 11.00 idag och gick ut med hunden i typ 1 timme, riktigt skönt med tanke på att vädret är kanonbra! Och så sitter jag inomhus.. menmen.
Idag ska jag bara ta det lungt så jag blir frisk till på måndag. Ikväll kl 20.00 på ettan så är det Skavlan, det är inget program som jag brukar kolla på men fick ett sms av min kusin där det stod att Justin Bieber skulle vara gäst ikväll. SÅKLART ATT JAG SKA KOLLA :D
Ska även ha en till dejt med min älskade monster, dock inte samma som förr förra veckan för den drack jag upp. 
Imorgon ska jag klippa mig, färga utväxten och slinga håret :) taggaaaaa!
 
481047_246620052125505_418298862_n_large

Du är vinnaren i dagens tävling. Tack så mycket för att du var med och tävlade. Tävla gärna igen. Ha en bra kväll!:)

Filippa

Bra blogg fortsätt så, mer videobloggar!!! frågestund?? :)

Svar: taaack :) jadå, kanske har en frågestund snart :)
yyaassii.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR