cozyyyy

Bara jag som börjar längta liite till vintern? Eftersom det inte varit något kanonsommar så hoppar jag hellre över hösten och påbörjar vintern. Tänk er att få använda UGGs, mysiga hoodies och jackor. Kommer dock ångra mig när vi är en bit in på vintern, menmen. Ikväll är en sån kväll då jag vill att det ska vara kolsvart ute nu, man sitter framför tv:n i sin OnePiece/Ziperall och typ dricker te eller varm choklad. feeett cozy.
 
Denna måndag spenderades med min fina vän Emelie. Eftersom att jag vaknade sjukt tidigt imorse var jag påklädd och sminkad vid typ 10.00, så Emelie kom hit då och vi bakade kladdkaka, såg på filmen "The Ring" vilket inte var en så bra idé eftersom att jag kommer vara själv hemma dessa dagar. :S 
Sen äääntligen hittade jag den otroligt vidriga gräshoppan, den satt på väggen och både jag och Emelie blev asrädda så jag frågade min granne om hon kunde komma hit och döda den :') Som tur var kunde hon, såååå nu är den bortaaaa, happyfaaaace :) :')
Sen lockade vi varandras hår och bara pratade om allt möjligt, skolan, vänner, osv osv. Lyckad dag med andra ord!
Imorgon tänkte jag gå upp någorlunda tidigt igen, gå ut och gå, sen bara ta det lugnt. Sista sommarlovsdagen imorgon, liite FML känsla på den asså.
cya soon!
 
 
 
OH HERRE MIN SKAPAREEEEE :'''') detta är en bild på mig och Emelie för snart 2 år sen! De är sjukt hur mycket vi båda har förändrats!! både på utseende och personlighet!  :') Men jag saknar faktiskt den tiden i mitt liv! allting var ganska bra då (y)
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR