fråågor

1. Vad heter du? Yasmin
2. Hur gammal är du? 15 år
3. Vart bor du? Stockholm
4. Hårfärg? Brunett med ombre
5. Ögonfärg? Bruna
6. Hur lång är du? 172-174
7. Kär? Ja
8. Singel eller upptagen? singel
9. Hur många har du kysst? 2 kanske, fast jag räknar bara med den ena :')
10. När och vem kysste du senast? någon månad sen
11. Har du hånglat med någon av samma kön? nej
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? har inte haft seriöst förhållande
14. Dumpat någon? nej
15. Blivit dumpad? vettefan om de räknas som dumpning om man inte ens är tillsammans
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? killar som är skyddande, snälla, omtänksamma, roliga osv
17. Vad har du för mobil? Iphone 4s
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Åka utomlands och shoppa och typ ge pengar till fattiga osv
19. Favoritland? Iran
20. Favoritfärg? rosa/lila
21. Film? the notebook eller LOL
22. Bok? ingen aning
23. Killar eller tjejer? om de menas som att ha ett förhållande, så säger jag killar!
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag står emot
25. Vad gillar du minst med dig själv? Min förmåga att aldrig räcka till, min rumpa, mina ben och min mage
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - mamma <3
27. En person du älskar - mamma!
28. En person du hatar - Hata är ett starkt ord
29. Ut och festa eller myskväll? beror på
30. Saknar du någon just nu? ja, som in i helvete
31. Vad är det bästa som hänt dig? tiden som började för snart 1 år sen men som är slut nu tyvärr.
32. Beroende av något? min telefååååån
33. Ditt livs största misstag? att jag gjorde fel
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? ingenaning
35. Har du några tatueringar? nej
36. Piercingar? i öronen
37. Vem är mest lik dig? ingen aning
38. Har du någon förebild? Kenza!
39. Vad ska du göra idag? Sova :p
40. Vad är det värsta du vet? Att förlora människor man älskar och gråta sig till sömns.
41. Vad är det bästa du vet? Min familj, och känslan att bli gillad tillbaka.
42. Vad åt du senast? chips
43. Vad vill du ha just nu? han.
44. Vad köpte du senast? en tröja
45. Vem är din favorit kändis? justin bieber
47. Tränar du? ibland så
48. När går du och lägger dig? olika
49. Vad är klockan nu? 01.23
50. Är du nöjd med ditt liv? mitt liv har sina fina stunder, men visst kunde de vara bättre!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR