frågestund

 
Nu tänkte jag alltså ha en frågestund för att komma igång lite mer med bloggen. Tycker att jag nu kommit upp i antalet läsare då man kan ha en frågestund. Bara det att mina läsare är väldigt dåliga på att kommentera, men fråga på, vad som helst! gärna fler frågor i en kommentar. Och alla med blogg som frågar något får en länkning i ett inlägg/i menyn beroende på hur många frågor ni ställer. 
Så jag siktar inte in mig på att få frågor, men försöker man inte så får man aldrig veta! men fråga pååå :)

Hur känner du inför skolan?
Din favorit mat?
Hobby?
vad är ditt bästa minne av sommaren?

Haha vet att jag suger på att ställa frågor, men det får du stå ut med! Älskar dig mest syrran! <3 :D

Hannah

1.Vilken klass ska du börja i?
2.Föredrar du utländska eller svenska killar?
3.Tycker du att du är snygg? För det är du!!
4.Var bor du?
5.Har du några syskon?
6.Jag har läst din blogg ett tag och förstått att din mamma varit sjuk, var det allvarligt och vad var hon för sjuk? OBS, du behöver inte svara om det är ett känsligt ämne!
7.Är du kär?
8. Har du några komplex över hur du ser ut? isåfall vad och varför?
9. Har du haft din första kyss än?
10. Vad är din åsikt om otrohet?
11. Vad tycker du om mig? :)
kraaam




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR