hej sjukling!!

jävla bra att bli sjuk såhär sista dagarna på lovet.....
känner att de är någon halsfluss skit på gång, menmen, får åka iväg till doktorn om de blir värre, för jag vill va frisk tills skolan börjar även fast detta året kommer suga.
Idag var planerna att jag skulle träffa Emelie, men det gick ju inte eftersom jag vaknade med hosta, halsont och lite feber. Så morgondagen får bli som idag, jag ska bara ta det lugnt så att jag blir frisk till på lördag, de är ju TheVoice-festivalen då!
Snart ska jag dejta min kudde och försöka att ställa om dygnet så gott som de går, kommer vara helt död nästa vecka annars.
Btw så fick jag mina svarta converse idag!! dom vita låga som jag också ville ha var slut, så min syster ska köpa dom åt mig nästa vecka, när hon åker till New York! GISSA OM JAG ÄR AVIS?!
menmen, hon ska köpa en massa saker åt mig så det gör saker lite bättre :D
vi får höras imorgooooooon duuuuuuudes!!

fixade din design, vad tycks och kolla din fb




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR