Jeffrey Campbell

 
Vad tycker ni om dessa skönheter people?
Själv är jag helt såld på dom. Skulle lätt inskaffa sådana om jag hade tillräckligt med pengar. Jag har alltid haft ett stort komplex över min längd, och med dessa skor blir jag såklart mycket längre, men för första gången får jag en sånhär enorm YOLO-känsla. (för att ha på mig högklackade skor, okej?) Visst, jag blir längre än vad jag redan är, men det är trots allt grymt snygga skor! Så ja, dessa flyttar in i min lilla skosamling när jag har pengar för det, vilket dock kommer ta ett ganska bra tag. 
Det finns ju så grymt många olika modeller på dessa, älskar modellen med nitar på, och med amerikanska flaggan, alla möjliga modeller! Men skulle jag få köpa ett par så skulle jag köpa dom ovan, dom är liksom lätta att matcha till alla olika outfits. 
Nu upplever ni säkert ett såntdära wtf-moment, liksom när började jag blogga om sånnahär saker? Typ nu. Blev lite inspirerad av olika modebloggar jag har läst på sistonde. Alltid bra liksom!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR