nystart!!!

åh nu är jag glaaaaad!
Har nu äntligen fått min design och header fixad!! är super nöjd, och känns bra att äntligen ha lite nya bilder på mig här. Jag tycker ni som vill ha nya headers eller designer ska kontakta hon som gjorde min. Hon heter Lovisa och hon länkade sin blogg i inlägget under, hennes blogg står också högst upp på min header! Hon gör gratis header/design till alla! Hon har gjort 2st till mig tidigare! riktigt duktig är hon!
 
Just nu sitter jag i mitt fönster och bloggar. Det är så sjukt varmt inne så öppnade fönstret och satte mig här :')
imorse vaknade jag upp och hade ingen röst kvar :O Sen helt plötsligt kom mina twins och min moster från Borlänge, hade ingen aning, men de va iaf jättekul! Vi kollade på film och åt ben&jerry's. Imorgon ska hela våran släkt typ på en lunch på en persisk restaurang i Kista/Akalla. Ska bli mysigt. Sen får vi se om jag och Nicole åker in till TheVoice festivalen, måste ju vara frisk liksom. 
Fick även hem en lapp från skolan idag, så nu vet jag att vi början 9.00 på onsdag, chill! 
Nu ska jag äta något och vara social med mina twins :)
 
 
551147_470904472934269_811675686_n_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR