vakeeeeeeen

hejj bloggiiseeennn!!
gaaalet att jag är vaken nu?? Igår natt när ska hade duschat och skulle gå och lägga mig så ser jag värsta feta gräshoppan utanför mitt rum, så då tänkte jag lite typ... FUCK NO att jag sover där!! Så min natt spenderade jag på soffan i vardagsrummet med soffkuddar och en filt xD
pappa som skulle upp 5 till jobbet fixade laddare till min telefon och gav mig ett täcke, men sen när han åkte tänkte jag att jag lika gärna kunde gå upp, en chans att vända på dygnet liksom :) Så vid halv 8 ska jag gå till bussen med Amanda, för hon börjar gymnasiet idag :) Sen vid 11 träffar jag nog Emelie :)
pusss

Linnea

Hej :)
jättefin blogg du har! Jag undrar om du kan göra en video där du visar hur du sminkar dig till vardags, skulle vara kul att se :)
kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR