2012!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Ja det gjorde jag!

 Hur har ditt 2012 varit? Det började bättre än jag kan beskriva med ord, efter någon månad gick allt fel och jag hade plötsligt gått från toppen av mitt liv, längst ner på botten. 

Största misstaget iår? Jag ångrar mitt beteende emot vissa människor. 

 Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Jag vill inte tro någonting för att sen bli besviken, men jag hoppas att det blir mycket bättre.

 Blev du kär i år? Ja.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 20 februari

Vad är din största framgång 2012? Jag lyckades höja mina betyg i flera ämnen, BRA yasmin!! 

 Bästa köpet? Min iPhone helt klart!! (även fast jag inte köpte den själv)

 Vad spenderade du mest pengar på? kläder!

 Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Gangnam Style, Luckiest Girl, Don't you worry child, Let's go, osv osv

 Vem har du umgåts med mest? har umgåts med ganska många men måste nog säga att jag umgåts med Amanda mest! 

Bästa minnet från 2012? Jag har nästan bara bra minnen ifrån januari-mars + resan till Iran

 Hur många kysste du? 1

 Har du haft ett förhållande under 2012? Än idag vet jag inte om man kan kalla det förhållande eller inte. 

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Jag ska absolut våga ta mer chanser!

 Vad önskar du att du gjort mer 2012? Tagit vara på kärleken bättre. lol

 Vad önskar du att du gjort mindre? Varit mindre deppig

 Favoritprogram på tv? Pretty Little Liars (kollade på datorn med ändå)

 Största musikaliska upptäckten? Ed Sheeran (efterbliiiiiiiven I know.)

 Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar I guess ^^

 Vad gjorde du på din födelsedag? Firade med släkteeeen

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja verkligen.

 Vad fick dig att må bra? Vissa vänner, familjen 

 Vem saknade du? Oj, måånga. Mina kusiner, min mormor&morfar, alla som bor i Iran

 De bästa nya människorna du träffade? Alla är ju lika braaa!

 Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Jobba på ditt självförtroende, för du vet att du är bättre än du tror. Plugga mer. Kämpa.

 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR