#3 - Typ av killar jag faller för

Alltså helt ärligt så faller jag inte för någon så ofta. Har hänt typ 1 gång då det var helt seriöst. Sen är det såklart att jag faller för snygga sångare och skådespelare, who does'nt liksom? Men då handlar det ju om deras utseende och inte personlighet eftersom att jag inte känner dom personligen.
Men om jag tittar tillbaka på vad jag har fallit för hittills så är det typ att killen i fråga är omtänksam, får mig att känna mig trygg med honom och framför allt ska han göra mig glad. Utseendet är viktigt, let's be honest. Dock så blir killens utseende ännu snyggare när man lär känna honom bättre och liksom faller för honom, tycker jag i alla fall. Söta sms och när killen har mycket tid för en skadar inte heller liksom ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR