#4 - Min första kärlek

Det jag hatar med att göra dessa "rubriker" på bloggen är att det alltid kommer saker som handlar om kärlek, meeeen man får inte hoppa över en så vi kör!
Jag skulle vilja säga att min första kärlek var Björn, eftersom att det är liksom den första seriösa kärleken eller vad man säger. Meeen I remember, jag hade en liten (okej ganska stor) crush på Daniel som gick i min klass. Asså egentligen så garvar jag sönder bara vid tanken av det. För jag tycker verkligen synd om honom :') Jag var en liten köttbulle med alldeles för mycket självförtroende, liksom, hur kul är det att ha en sån hängandes efter en? Men iaf så kommer jag ihåg hur kär jag tyckte att jag var, vilket jag inser nu bara var en liten "passa in i samhället grej" (eftersom att jag gick i typ 4:an och tyckte att jag började bli stor, tror jag i alla fall.) Så ja, min första kärlek alltså. Om den räknas, fast de säger vi att den gör.. :'''''') 
Och nu när vi alla blivit lite större och fått lite mer vett i skallen så låtsas vi att detta inte alls är awkward(y)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR