chill dag

hej bloggisen!!!!
Kom hem för ett tag sen. Aaaaaaschill dag i skolan. Började 09.10 och fick reda på att vi bara hade 35 min matte för sen skulle 7-9 gå på någon danssak i kulturkuset, så vi drog dit, sen tillbaka till skolan och hade håltimme till 12.20 sen no i typ 20 min, sen fick man gå hem om man ville för vi har inget mer att gå igenom i kemin. Måste dock plugga röven av mig denna vecka. Har en redovisning i engelskan på fredag, SO-prov om andra världskriget på fredag och kemi-prov på onsdag. 
Satan i gatan vad kallt det har blivit ute nu! Har fortfarande ingen vinterjacka eftersom att jag fick hem fel modell, men jag har beställt en ny som kommer om några dagar. Införskaffade mig en ny mössa i lördags när jag var med mamma i stan. Cozy as hell! 
Borde plugga nu, men orkar verkligen inte. Ska ta och kolla på ett avsnitt av Pretty Little Liars (kanske två) sen måste jag seriöst plugga, hur mycket jag än hatar det. 
vi hööörs
 
 
En överdrivet stor bild ifrån idag från min och Maddes vääääldigt kalla och spontana photoshoot på håltimmen:')




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR