.

hej bloggiseeen!
Nu var det länge sen jag bloggade, har inte haft lust typ. 
Har inte hänt så himla mycket sen sist jag uppdaterade bloggen. På onsdag åker jag till Gran Canaria, är där i 1 vecka, vilket ska bli jätteskönt :) När jag kommer hem får vi se vad som händer, vill inte vara kvar i Vallentuna, men vi får se hur det blir. 
Under helgen så har Noorah varit här, vi shoppade mest (eller hon) eftersom att det inte finns så många butiker där hon bor. (Hon bor i Narvik, typ längst upp i Norge) Jag och mamma lämnade av henne på Arlanda och vi kom hem för typ 45 minuter sen. Helgen var bra, förutom idag då jag varit på så sjukt konstigt humör, men I guess att det måste finnas sånna dagar också.
Imorgon är det skola, ganska onödigt egentligen eftersom att vi inte har något mer att göra, man kan ju liksom inte börja på ett nytt område precis innan jullovet. Sen på tisdag är det elevens val, där jag har musik. Kill me. haha jag älskar att sjunga, men har så sjukt svårt för att göra det inför människor. Som tur är åker jag ju på onsdag och missar därför julavslutningen. 
Om någon söting där ute vill muntra upp mig lite med ett sms så gör de gärna! Hata på sånna här dagar alltså.
Ska ta och kolla på PLL nu, cyaaa
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR