för 15 år sen....

Exakt precis nu, för 15 år sedan, föddes en liten men vääldigt tjock flicka på Huddinge Sjukhus. 
15 år sen.... borde man känna sig gammal när man är 15 år? det låter liksom sjukt långt bak i tiden om man typ säger; "för 15 år sen föddes jag." xD
Kommer föralltid att bli kallad lillskit av min storebror och bache fesgheli av mina äldre kusiner ( det andra va på persiska, som betyder ungefär pytteliten eller något xd )
Iaf, är fan stolt över att fylla 15 xd ingen aning om varför, men som en 5åring är jag helt hypead xd
jag var verkligen sorgligt lik en hamster xd

Hanna <--

Hej! Jag har följt din blogg nu jätte länge, och tycker du är en så snygg och härlig tjej. Så om du vill kan vi ju följa varandra. Kicka dig in på min blgg.

Jag bloggar om nästan allt, så det finns något för alla:D



http://hannaforsberg.blogg.se/ <---Super bra^^

Hanna <--

Sv: Tack så mycket.

Det är så att jag läser ganska många tjejers bloggar. Och jag tycker alla värkar så fina och härliga.

Och då vill jag tala om det för dom. Och det blir lite mycket att skriva annars om jag inte gör så.

Läser över 15-20 st.

Jag hoppas att du förstår och inte tar illa upp om det^^

Stor kram <3

fin blogg!



Var gärna med i min tävling om att vinna laptopskin:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



kram ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR