haha oj va sämst

okej, seriöst, skärpning! jag har inte bloggat på jäättteee länge, fast jag lovade :/
men sen jag fick min Iphone så har jag nästan inte suttit vid datorn, och blogg.se appen funkar inte, därav dålig bloggning! men eftersom jag har en datorn också... så ska jag börja blogga härifrån.
Sitter just nu i mitt rum, kom precis ut från duschen. Igår kom storasyster+hennes dotter och min lillkusin hit, dom sov över :) mycket skrik ( en 3åring och en 4åring, det går inte att undvika ) Båda är ensambarn och riktigt bestämda och envisa, men gulliga är dom allt :)
Fick en för tidig födelsedagspresent av min underbara syster, jag fyller ju år på torsdag (wiee) och hon kommer vara och jobba i USA då ;/ Men iaf, jag fick med massa produkter + en sminkväska från Victoria's Secret, gissa om jag blev glad? jag typ doooooog, ääälskar alla produkter därifrån. Två parfymer, en body lotion, en body wash och en body powder som glittrar på kroppen och doftar jätte gott :)
Imorgon är det skola, jag kan inte säga annat än att jag verkligen hatar måndagar. Dels för att de är första dagen på veckan, man måste gå upp tidigt osv. Men också för att mitt schema på måndagar är så sjukt tråkigt -.- vi har typ halvklass alla lektioner för utom två, den första och den sista -.- jaja, hoppas måndagen går fort, sen måste jag hem och plugga till det förbannade kemiprovet vi har på tisdag, hej failbarn!
Ska lyssna lite på musik nu, sen fixa håret ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR