Kemi kan gå och ta sig

helt seriöst, NO måste vara det tråkigaste ämnet ever! imorgon har jag ett ganska stort kemi-prov, den första lektionen på morgonen.. halleluja.. .eller inte.
Slutade 14.40 idag och tog med mig Englalalala hem :) hon hjälpte mig med kemin lite och försökte fixa mina låtar på min Iphone, det lyckades väl sådär halvt bra xd eftersom jag har gjort något med iTunes eller något så ja,,,
Sen tog jag med mig hunden och följde min lilla vän en liten bit hem :) Har precis ätit middag med pappa, alldeles för mycket mat -.- men men, ska fortsätta plugga snart, och vänta på sms!!
ska jag ha en frågestund? i så fall kommer jag svara på alla frågorna som ställs!
kommentera vad ni tycker!



haha bild från i somras, BRUUUUUN




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR