sista dagen som 14åring untzzuntzz

tjatja blogggeennnnnnn, har precis kommit ut från duschen och ska fixa mitt hår snart. ¨
Imorgon mina kära små hundar (okej, wb anagina) så fyller jag 15 år :D kommer ni ihåg känslan när man skulle fylla 10? iaf jag var typ otroligt stolt över att fylla tvåsiffrigt, och kvällen innan min födelsedag kunde jag inte sova för jag var så förväntansfull över den kommande dagen. Okej, riktigt så förväntansfull är jag inte, men ändåååå liksom 15!! som alltid älskar jag födelsedagspresenter eller presenter över huvudtaget, vem gör inte de liksom? så jag hoppas att det kommer bli en bra dag imorgon :)
imorgon kommer min farmor&farfar och min storebror hit, och sen på fredag kommer tjocka släkten :)
ska fixa mig lite nu, ska försöka slänga in ett videoinlägg innan jag går och lägger mig också ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR