sluta bry er så mycket!

Herreeguuuud, bara jag som tycker att föräldrar bryr sig alldeles fööör mycket? okej, det finns vissa som har föräldrar som inte bryr sig ett skit om din unge, de är inte heller bra, men hallå håll er borta liiiiite.
Helt ärligt, mina föräldrar tror dom känner mig bäst i världen, men det gör dom verkligen inte, dom känner en sida av mig. Med detta menar jag inte att jag är värsta gangster ungen som krökar varje helg osv, absolut inte!! jag menar mer att sättet jag är på när jag är med mina kompisar är inte samma sätt som när jag är med mina föräldrar. Mina föräldrar tjatar alltid om hur mycket dom litar på mig osv, och visst, de är kul att höra, men borde dom då inte lita på att jag själv vet att jag hamnar med rätt sorts människor? jag lovar att största orsaken till att dom heeeeela tiden vill träffa mina "nya" kompisar är för att dom ska kolla om personen inte är värsta knarklangaren eller något... sjuuukt störande...
förväntar mig inte att ni ska orka läsa igenom allt, men behövde verkligen säga det.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR