11.ditt nuvarande förhållande, om du är singel, berätta om hur singellivet är

Jag är singel :) Just nu, i denna minut/sekund/timme/dag så är det sjukt skönt att vara det :) Om jag ska ha ett förhållande med någon så ska jag kunna veta att den person verkligen tycker om mig på riktigt, och ingen annan liksom. Och samma sak med mig, jag måste vara säker på att jag själv tycker om personen. Just nu siktar jag på att vara med kompisar mer än vad jag har varit de senaste månaderna och plugga, det känns som om det viktigaste just nu! sen kan det ju alltid bli ändringar, alltså fler "tillägg", för jag måste verkligen börja ta vara mer på mina kompisar och plugga så att jag får bättre betyg!
Så ja, singellivet är faktiskt väldigt bra, är så trött på alla desperata som skriver på facebook och går runt och säger "ååh jag vill ha en kille!! letar för fullt" för det första, man LETAR inte efter en kille, man träffar på någon kille och sen lär man märka om man tycker om honom eller inte. Okej, samma gäller även killar som skriver så om tjejer. Visst jag har säkert tyckt det skulle vara mysigt med en kille någon gång, men jag har hellre ett långt förhållande med äkta kärlek än ett förhållande på någon månad där det bara handlar om desperata människor, och att ha hög status.
387718_194995417256160_100002371086303_418492_1326503494_n_large

Linda

couldn't agree more :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR