1.konstiga saker du gör när du är ensam

egentligen så är jag ganska normal när jag är ensam (tråkigt dock) det mest onormala jag gör är väl typ att dansa runt som en idiot hemma och typ sjunga hur falskt som helst xd


2.hur har du ändrats på dom 2 senaste åren?

Jag har förändrats ganska på mycket på 2 år. För 2 år sen gick jag i 6:an, jag brydde mig inte så mycket om vad jag hade på mig i skolan t.ex, använde inte smink och var allmänt töntig (säger jag bara för att jag har kollat på alla gamla foton från då) för 2 år sen lät jag människor trycka ner mig, jag vågade inte stå för vad jag tyckte osv. Då hade jag bättre relation till vissa av mina släktingar och min pappa, jag säger inte att vi har världens sämsta relation just nu, men det kunde ha varit mycket bättre, vi är helt enkelt för envisa för att inte kunna bråka med varann väldigt ofta, och där kommer vi till saken igen att jag inte vågade stå för vad jag tyckte, nu gör jag ju det, och det är nog de som gör att vi bråkar ganska mycket.  jag har förändrats både positivt och negativt sen 2 år tillbaka.
Jag, skolavslutningen i 6:an :p




Jag, i början av 8:an :)

tycker ni jag har förändrats på utseendet? ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR