3.vad för sorts person attraherar/lockar dig?

Killar antar jag att det menas som då...
Det är såklart att man kollar på utseendet före personligheten, men personligheten har en jätte stor betydelse i det hela! Som ni kanske redan visste (ganska svårt att missa) så är jag döökär i Justin Bieber, enligt mig, så kommer det aldrig finnas en snyggare och sötare kille än han. Det är vad jag tycker. Så killar som liknar honom, eller helt enkelt killar som är speciella på något viss, som vågar stå för vad dom tycker, som såklart ser bra ut, tycker om mig för den jag är osv.
Tumblr_lx30brj2231qggmei_large


4.vad du bär till sängs

Det är olika, men oftast typ en stor t-shirt, eller typ linne och mjukis shorts ;)


5.5 saker som irriterar dig hos det motsatta könet

1. Dom flesta killar (inte alla) har alltid något emot Justin Bieber, jag anser att det är för att dom vet att miljontals tjejer runt om i världen tycker att han är sååå mycket snyggare än dom, och dom kan helt enkelt inte acceptera att det finns människor som är mer framgångsrika än dom. Men somsagt det är så som jag anser.

2. Det finns väldigt få killar som vågar sticka ut från mängden och vara sig själva. Det ska alltid vara samma åsikter osv, det är såklart skit svårt att säga 5saker som irriterar mig hos killar, för alla är ju absolut inte likadana!

3. Att dom flesta spelar, då menar jag typ CS och alla dom där spelen, asså dom får gärna spela hur mycket dom vill xd men det blir så jäkla uttjatat när som snackar om det hela tiden :p

4. Killar som nedvärderar tjejer, eller kvinnor.

5. Desperata killar, som är ute efter förhållanden bara för att vara "som alla andra", som leter mer efter att ha "hög status" istället för att leta efter riktig kärlek.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR