7.din åsikt om att vara otrogen

Nu kommer vi till en av dom sakerna i livet som är bland det värsta jag vet. Någon som är otrogen, gör en av de största misstagen i livet. Enligt mig, finns det inga ord i världen som kan motsvara det den människan har gjort. En person som har gjort det, förtjänar att höra allt ont i världen, för att såra människor runt omkring sig på det viset, är somsagt bland det värsta man kan göra. Det finns inga ursäkter för det. Jag brukar tänka såhär ibland: skulle nån, någon gång i livet vara otrogen mot mig, så skulle jag personligen inte förlåta honom. Han skulle aldrig vara värd mitt hjärta, och mitt liv. Jag skulle rent ut sagt be honom dra åt helvete.
Vissa andra kanske inte skulle reagera på samma sätt som jag, vissa kanske vill ge honom/henne en andra chans, men somsagt, enligt mig finns det ingen andra chans om man har varit så jävla dum i huvudet och varit otrogen mot den man ( förhoppningsvis ) älskar.
Tumblr_lt0qbbvs911r22nlno1_500_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR