8.någonting du oroar dig om i nuläget

Egentligen finns det inget speciellt jag oroar mig för, kanske mest att jag måste klara skolan, och få bra betyg. Nu det senaste året så har jag iaf börjat tänka mer på famtiden, så som typ gymnasium osv. Därför är jag orolig över att det ska bli svårt att klara grundskolan. Fast jag kanske bara oroar mig i onödan? dom flesta klarar ju faktiskt grundskolan :)

9.din senaste kram

Min senaste kram måste nog ha varit från Ayla, hon hoppar alltid på mig när det passar som minst, haha, nej men det var nog igår kväll :P



10.din syn på tobak

Jag tycker att det är sjukt onödigt att röka, snusa osv. Folk i min ålder som gör det tycker jag är ganska korkade. Herregud, dom är fortfarande skit unga, typ som barn, och jag tror knappast att dom har missat det, när alla vuxna säger att rökning dödar t.ex, jag ska inte verka skittöntig, men vem fan vill dö i förtid? är man missnöjd med sitt liv, varför dra ut på det genom att röka t.ex? nu låter jag kanske jätte hemsk, men det är absolut inte coolt på någon vis att röka/snusa osv. Det är mer ett bevis på att man tänker ett steg efter...?

Tumblr_lkpwhouulc1qix50wo1_400_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR