American Take Away

hejhejhejhej :)
Vaknade för kanske 1timme sen, jag och Ayla somnade vid 04.30.
Idag har vi inget speciellt planerat, vi kanske skulle iväg till sportfältet och åka skridskor, dvs, ayla åker skridskor och jag och Melissa gör det inte. Iaf inte jag xd jag kan inte ens stå på en par skridskor.
Senare till middag, så kanske vi ska till American Take Away, en amerikansk pizzakedja med sjuuuuuuukt goda pizzor, slår pizzorna vi har i sthlm med hästlängder :)
På söndag åker vi hem, ska bli både skönt och tråkigt. Skönt att träffa alla kompisarna igen, men tråkigt att lämna mina twins, för det kommer säkert dröja ända till sportlovet innan vi ses igen, och 2veckor efter det så åker ju jag!
Nu ska jag fixa mig, så får vi se vad vi gör :)

becca

älskar din blogg :)



frågestund på min blogg btw, fråga på !:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR