fredagen den 13de

En helvetes dag.
Vi ska dock inte gå in på detaljer.

Igår var jag ju som sagt på bio med min kusin, därav ingen uppdatering ;) Vi såg Breaking Dawn , andra gången för mig, men första gången för min kusin. Filmen var lika bra nu som första gången :)
Efter det gick vi i lite butiker i kista sen åkte vi till upplands väsby men min moster också, där kom pappa och hämtade upp oss och körde hem dom.
Idag ringde klockan alldeles föööör tidigt, eller nja 06.30 men vafan, det är tidigt. Skoldagen var väl okej, eller ja den va bra. Nu är jag hemma, och har varit det ett tag, funderar på att gå och dö i sängen, och med det menar jag inte att jag ska dö bokstavligen, även om det hade varit ganska skönt i vissa tillfällen, som nu. Nej men jag tänkte typ sova eller kolla på någon film ;)
Det är sjukt kallt ute, vilket absolut inte gillas nu! när jul och nyår har varit finns det ingen mening med snö. Det blåser som in i helskotta och man typ dör så fort man sätter foten utanför dörren, 2 månader sen hejdåååå sverige :)
Nu ska jag somsagt joina mina kuddar och mitt täcke.
Tumblr_lwg4m8rqcy1qzbohao1_500_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR