hurryyyy

hejhejjj :)
förlåt för en otroligt dålig uppdatering!! har inte hunnit!
Vi fick lite läxor igår, som jag har suttit och gjort både idag och igår. Kom hem och så var det någon kille här och bytte våran ytterdörr (?) iaf sen så läste jag ngn skit tråkig bok vi hade fått i läxa på engelskan. sen pratade jag i tlfn, seen åt jag middag, och nu sitter jag här, duschade för kanske 1timme sen, så nu sitter jag är med nyplattat hår och sååå :) Imorgon kan jag inte garantera någon bra uppdatering,! direkt efter skolan drar jag till upplands väsby och möter min kusiiiiin, vi ska kolla på bio i Kista :)
Nu ska jag borsta tänderna sen lägga mig och messa tills jag somnar ^^
godnaaaattt <3
Sovtröjaaaaaaaaaaaa och allmänt trött :c

Vikky

Hej, veckans blogg är nu avklarad :)



http://viiktoriapettersson.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR