kommentar

herregud vilken liten bild det blev.. men jaja, för er som inte ser så var det en tjej som undrade om jag kunde visa hur jag sminkar mig till vardags. 
Svar: Visst kan jag det! Men vill bara förvarna om att jag absolut inte är särskilt bra på att sminka mig, och jag sminkar mig inget speciellt. Men det kommer upp en video snart då! ;)

Idag vaknade jag vid 10.30 av att min moster och mamma skriker att jag ska komma ner och äta frukost med dom. För första gången på väääldigt länge blev jag inte ens arg när jag blev väckt, kan vara för att jag visste att jag behövde gå upp lite tidigare än vanligt för att inte sova bort hela dagen + att jag måste ju gå upp tidigare imorgon eftersom det är skola.
Vid typ 16.00 kommer pappa hem från jobbet, då drar vi till min kusin och firar henne som sagt. Dagens outfit kommer upp kanske, har pappas kamera nu, men som ni märkte så tar den inga märkvärdiga foton eftersom att fotografen (jag i dethär fallet) och kameran inte är världens proffsigaste. Men det är bättre än ingenting!
vi hörs senare!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR