my thoughts is killing me

Hej på er små hundar! nej men jag har verkligen helt försvunnit från bloggvärlden och ut i det riktiga livet på sistonde... Både positivt och negativt, för det har ju varit mycket sämre uppdatering, men idag tog jag mig faktiskt god tid till att göra klart heeeeeeeeeeela So-provet som ska vara inne på Fronter, på söndag, duktig flicka. Sen gjorde jag även min hemkunskapsläxa. NU däremot vill jag inte se en enda jäkla läxa förens imorgon, då jag blir så illa tvungen.
Idag var skolan rätt chill faktiskt. Vaknade och hade skit ont i magen ( precis som den senaste veckan ) sa till mamma att jag tänkte stanna hemma idag, men på något konstigt sätt fick jag en kick och gick till skolan i alla fall :O dock så var jag inte med på idrotten pga mitt knä som aldrig vill bli bra :/ Iaf så var det en ganska flummig dag, antagligen för att jag såg ut som ett kioskmongo med svarta ringar under ögonen. Ni vet när man har påsar under ögonen fast man inte ens är trött? troligen så känner ni inte igen er, men jaja.
fyfan vad jag babblar en massa skit i dethär inlägget. jaja, men iaf, imorgon har jag sovmorgon till 09.10, vilket gillas STARKT! Sen blir det hem och plugga matte och spanska.
Tumblr_lw8ctcqswq1r33guwo1_500_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR