No music, no life

Tjoo brooor!
nej men, jag sitter och lyssnar på musik medan twinsen nördar twitter och läser (dvs dom gör olika saker xd)
Idag har vi verkligen inte gjort en skit, vi kom på i sista sekunden att allt typ va stängt idag eftersom de va röd dag (?) så imorgon blir det sportfältet och American Take Away :) Imorgon är också sista kvällen jag är här,åker ju hem på söndag!
På måndag ska vi fira min kusin som fyller år (i sthlm alltså). och sen på tisdag börjar ju skolan, både positivt och negativt faktiskt. Ska bli grymt kul att träffa alla kompisar! men är gryyyymt otaggad på plugg.
vad vill ni att jag ska skriva om i bloggen? behöver så mkt tips som möjligt, för att det ska bli en rolig blogg för er att läsa :)

195999_10150130031207022_703917021_6445632_4041587_n_large

lite sen men xd




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR