nu jäklar

hejjjjjjjjjjjjjj
long time no see.
nu ska jag verkligen försöka ta tag i bloggen ! Veckan som varit har varit så gryyymt jobbig, sjukt mycket prov och inlämningar, jag blev sjuk i torsdags och gick inte till skolan, sen gick jag till skolan i fredags, gjorde 2 prov osv, sen till täby med Amanda, shoppade lite.
Idag så vaknade jag med vääärldens förkylning, låter som en uppstoppad anka :o
men iaf, snart åker jag och mamma till kista med min moster och min kusin :) kanske handlar lite saker, vem vet ;)
jag ska försöka blogga från mobilen, men om de inte funkar så hörs vi ikväll eller imorgon ;)
Min söta vän Becca länkade min blogg i ett inlägg på hennes blogg. Jag blev sjukt glad, och därför tänkte jag länka hennes blogg här, för tro mig, det är verkligen värd att läsa :) <3
Hennes blogg hittar ni HÄR





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR