nu jävlar!

Okej, nu är vi inne på året 2012, jag har bloggat på denna blogg i 8månader idag och jag hade tänkt att fortsätta ganska länge till!
idag börjar alla mina olika löften.. eller löften och löften, det är mer saker jag ska göra annorlunda mot vad jag gjorde 2011. T.ex ska jag bättra mig i skolan, ta vara på mina kompisar, vara mer positiv, och ja, alla saker jag gjorde lit sämre förra året!
Känner på mig redan nu att 2012 kommer slå 2011 med hästlängder. Om ungefär 2månader åker jag, okej jag vet att jag tjatar, men herregud, i augusti 2011 (herregud va konstigt dt känns att säga typ förra året..) så sa min pappa såhär till mig; " jag har tänkt lite och det är klart att du ska få mer chanser att träffa din släkt i Iran mer än vad du gjort, jag och mamma har pratat och ni kommer att åka dit i mars, så ni är där lagom till nyår."
Då var det 7månader kvar tills vi skulle åka, herregud vad har tiden tagit vägen? skolgången innan resan kommer gå hur snabbt som helst med alla loven och är i mellan. SNART ÅKER JAG OCH ÄR BORTA I 1MÅNAD, JAG KAN INTE FATTA DET!! jag längtar så det gör ont! <3
men nog om det, i år planerar jag att börja om helt på nytt, hoppas det lyckas!
Hoppas erat år blir underbart : )

409146_339703849374803_125214154157108_1421658_500084440_n_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR