ny header!

Har ni sett min nya och otroligt fina header? :) om inte så tryck F5. 
Jag har inte gjort den själv utan en tjej som heter Felicia har gjort den :) Jag kommer även att länka hennes blogg i menyn, och jag lovar er att ni inte kommer ångra er om ni kikar in på hennes blogg! Jag har läst den i ett antal månader och tycker att den är riktigt bra! :)
och Felicia, tack ännu en gång för hjälpen :)

Jag kom nyss ut från duschen, idag har jag och mina twins bara slappat framför tv:n som riktiga tjockisar!
vi gick och la oss vid 04.30 och vaknade 13.30 så det säger ju sig självt ;) direkt när vi vaknade gjorde vi egna pizzor och kollade på en heeeel julkalender från typ 1996 eller något, ni vet Mysteriet på Greveholm? sjuuuuuukt bra, töntar som vi är :)
och btw, när vi vaknade idag och kollade ut genom fönstret så var det sjuuuuuuuukt mycket snö :o heelt underbart! på tisdag kommer mina föräldrar hit och på onsdag drar jag, twinsen och pappa till Romme och åker slalom :)
vi hörs senare om jag hinner!
Tumblr_lx2zjjbnw91ql6fq9o1_500_large
kan inte hitta ett enda fel.... <3

Felicia

Det var inga problem! Säg till om du behöver hjälp fler gånger, för det var verkligen roligt! Kram!

Jess

Jessie

knas kommentar av mig.. men denna ska bli rätt haha :)



va mysigt det låter med snö o Romme :o här i vallentuna är det REGN! shock najs va? njaaaa.

höhöhööhhö ^^



heeeeelt rätt, finns inte ett enda fel med pojkarna :) Dom är helt perfekta.. xx

Jessie

knas kommentar av mig.. men denna ska bli rätt haha :)



va mysigt det låter med snö o Romme :o här i vallentuna är det REGN! shock najs va? njaaaa.

höhöhööhhö ^^



heeeeelt rätt, finns inte ett enda fel med pojkarna :) Dom är helt perfekta.. xx




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR