om 2011 typ

Hur var ditt år? bra och dåligt
Har du sovit under bar himmel? ja
Vart på gröna  lund? Ja!
Vart på Liseberg? ja
Vart i en annan stad? Ja
Bott hemma? jaaa
Sovit över hos en kompis? Ja
Blivit kär i en kompis?
har inte blivit kär, men det beror på vad som räknas som kompis :p
Fått många nya vänner? jaa väldigt många
Blivit kär denna/förra månaden? nej
Strulat med någon? nej
Pussat någon? ja
Kramat någon? jaa
Skrattat mycket? very much!!!
Gråtit? jaa

Vem....
Kramade du senast? Melissa, min kusin:)
Pussade du senast? Ayla, min kusin:)
Pratade du i telefon med senast?
Pappa
Fick du sms av senast? - Björn
Hade du tråkigt med senast? -  Ayla&Melissa :p

Dig själv... 
Hur gammal är du? - 14
När fyller du år? - 9 februari
Tycker du om någon just nu? - ja
Jag samlar på? - Inget
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - Olika, men dom jag älskar och litar på mest!
Vilken tid gick du upp idag? - 10.00
Har du sovit i din egna säng inatt? - nej
Har du sovit ensam inatt? - nej
Hur svarar du i telefon? - hallå?
Vad ska du göra ikväll? - probably kolla på film 
Vad ska du göra imorgon? - till kupolen en snabbis, och typ slappa
Vad vill du bli när du blir stor? - rik
Var vill du bo när du blir stor? - usa eller iran
Är det okej att gråta? - ja deklart!
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommar!
Skulle du göra om du vann en miljon? - försvinna från sverige, och shoppa sjukt mkt
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? -nej
Vill du gifta dig? - ja 
Vilken är din favoritglass? - Ben&Jerry's chocolate fudge brownie
Tror du på ett liv efter döden? - ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du? - brun
Vilken hårfärg har du haft ? - Svart, mörkbrunt, rödbrunt
Är du beroende av något? - min mobil <3
Saknar du någon nu? - ja.... alldeles för mycket!

Madde

Fan va snygg blogg, skit snygg design asso!

Och du bloggar bra ;) <3

Emelie...

Du får gärna skriva om du tar nått från min blogg ;) <33




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR