svar!

Linda om frågestund?:
1. Funderar du på att börja på någon sport? 
2. Har du nått mer husdjur än din hund? eller vill du ha? :)
3. ha 10 feta fågelspindlar på dina väggar i ditt rum eller någonstans på golvet 6 möss? 

hahahaha :D


(klicka på namnet så kommer ni till hennes blogg :) )

1. Nej faktiskt inte, ska börja gymma med en kompis snart ist :)

2. Nej det har jag inte, men jag skulle vilja ha en till hund :p

3. okej... jag HATAR verkligen båda två otroligt mycket xd men jag skulle nog välja 10 feta fågelspindlar på mina väggar, för möss är ändå snäppet äckligare xd


Jag fick faktiskt helt okej med frågor, för att bara vara nybörjare, jag fick en person som frågade här på bloggen och 2st som frågade en massa frågor på blogresponse :) 
tack så myckeeeet :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR