till er ♥

Ibland får jag konstiga känslor, jag tror saker som egentligen inte är sant. 
Nu under jullovet så har jag umgåtts med kompisar kanske 1-2 gånger. På typ 3veckor, vilket absolut inte är bra! okej, jag åkte ju till Dalarna för 1vecka sen och då är det ju lite svårt att vara med kompisar... Men ibland så känns det som om jag bara får sämre och sämre kontakt med mina kompisar. Vilket absolut(!) inte är deras fel, för jag vet att det är jag, så har jag varit så länge jag kan minnas. Jag är nog ganska dålig på att visa hur mycket dom betyder för mig egentligen. Min största rädsla, är att förlora kompisar, jag har haft sååå många kompisar som jag totalt tappat kontakten med, just för att jag är så dålig på att vara mig själv ibland. Till alla mina kompisar som läser dethär; Dethär inlägget kanske verkar som ett jäkligt onödigt inlägg. Men ni ska veta att vad som än händer, så betyder ni otroligt mycket för mig! Jag tror inte ens jag behöver nämna namn, för ni vet säkert vilka ni är <3 det är inte bara mina bästa kompisar, det är alla. Jag älskar er 


383780_10150428004638297_600318296_8499268_329670942_n_large
jag vet, jag blir värsta tönten ibland




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR