What makes you beautiful

woopwoop (?) 
sitter och lyssnar på musik (därav rubriken) medan jag kollar på när Ayla gör något träningspass igen... underhållande,,, eller inte :)
Igår gick vi och la oss vid typ 03.30 och vaknade vid 12.00. Idag kommer mamma&pappa hit, sen ska jag kanske in till kupolen och fixa skidhjälm och typ sånhär årsdagbok? ni vet ? xd usch va fjantigt det låter, men jag skulle vilja ha en såndär bok man skriver i varje dag i typ 3år, älskar att hitta gamla saker som man skrivit när man var mindre, och det kommer jag säkert göra när jag hittar dagboken om 5år eller så ;)
jaja, nu ska jag borsta gaddarna (?) och sen får vi se om jag orkar dra ut i detta slaskväder...
Tumblr_lsva10ndl31qk60mbo1_500_large
kääärlek <3

Emelie...

Nejnej! Det är lungt :P <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR