you make me smile

tjiiiiingeling, nej men heejjj bloggeennnnn
tänkte slänga in ett litet inlägg eftersom jag ska sova typ nu. Imorgon är min Iphone klar att användas igen! (okej, jag har använt den i typ 2 dagar, men fixade som sagt skärmskydd till den som ska torka i 12 timmar )
om jag kommer ihåg, kanske jag slänger in en mobilblogg i skolan, för de är en sjuuuukt seg dag, har hemkunskap bl.a, HATA! vet inte varför egentligen, älskade de förut xD kanske för att de är sjukt mycket högre krav på en i år. och sen älskar man ju när ens lärare säger: "ni som har fått det nya betygssystemet har ju betydligt svårare att nå betyget A än vad dom andra har för att nå MVG"
tack kära lärare, blev sjukt mycket lugnare nu!
Tumblr_lxwi5dh53u1r8ciiho1_500_large
Tumblr_lxvbjgnigr1r8ciiho1_500_large''
Tumblr_lxvdgesiyo1r8ciiho1_500_large
Tumblr_lxgpwx8wqb1r8ciiho1_500_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR