bara för att försöka komma igång

Personligt:

1. Ditt fullständiga namn? - Yasmin Kristina Hardani Rönn
2. Korrekt ålder? -  9 februari 1997
3. Längd? - 172cm
4. Vikt? - mellan 50 och 53 kg typ 
5. Smeknamn? - Yassi, Yasse
6. Vart bor du? - Vallentuna
7. Vad gör du på fritiden? - är med kompisar typ xd
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - ganska lång, bruna ögon, mellan långt hår
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? -mina ben och min mage -___-
10. Vad är du mest nöjd med? - läppar och ögon typ
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - stark.
12. Vad vill du jobba som äldre? - no idea, resaaaaa så mkt som möjligt och jobba runt om i världen ^^
13. Hårfärg? - mellanbrun
14. Ögonfärg? - Brun
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Jag får dåligt samvete jättelätt xd
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Det kan väl alla, dock så tycker jag själv inte att jag ser speciellt bra ut.
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - alldeles för mycket, även om man inte ser resultat xd 
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - håret
19. Någon vana? - smsar/kollar facebok/instagram/lyssnar på musik innan jag ska sova på kvällarna
20. Lyckotal? - 13

Specielltvänner/folk:

22. Hur många nära vänner har du? - ganska många
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - nej
24. Vet många personer vem du är? - ingen aning xd 
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - men ingen aning? xd
26. När var du senast med någon kompis? - Igår
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej?
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - de va läskigt länge sen, men Emelie Östberg tror jag 
29. Vem sov senast hos dig? - Engla Nordling

Romantik:


30. Vill du ha ett förhållande? - Ja.
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - lika gammal eller äldre
32. Är du kär? - ja, tyvärr
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - Ja
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - Ingen aning längre faktiskt
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Jag har lätt att falla för killars personligheter, då blir hela han perfekt också.
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? -  Om jag menar det, ja
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - ja
39. I din klass? - ja


Från kram till sex:

40. Har du kramat motsatta könet? - ja? xd
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Ja
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - Ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - Ja
45. Har du pussat den du tycker om? - Ja
46. Har du pussat någon inför folk? - Ja
47. Kysst någon inför folk? - Ja
48. Hånglat inför folk? - Ja
49. Vem var ditt första hångel? - om jag inte minns fel så va det när jag var typ 4, om man nu kan kalla de för hångel xd
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - 1
51. Vem är ditt bästa strul? - han.
52. Och vem är ditt senaste? - no comments
53. Ditt snyggaste hångel? - ^


54. Skäms du över att hångla inför folk? - Nej
55. Blivit dumpad efter sex? - Nej

Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - mycket
63. Har du någon allergi? - pollen
64. Vad tänker du på innan du somnar? - tänker alldeles för mycket. på allt.
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? -men det beror på vem de är? xd

TJEJER SVARA!

66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - båda
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - bästavän. 
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - tjugofyrasju

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - med åldern 13
75. Vänskap eller förhållande? - det beror på vem osv.
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - den jag får känslor för?
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 7.

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - ja
81. Isåfall vem då? - typ Selena Gomez eller någon xd 
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - se hur fan dom tänker.
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - nej !
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Ja, om vännen var lika nära som en syster och mer
85. Kunna sova ute på vintern? - Ja
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - Iran, USA 
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - nej.
Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Nej
89. Vad klär du dig i oftast? - Jeans, linne, kofta/tröja
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - om jag ska ut ja. 
91. Klär du dig dyrt? - nej, inte direkt

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - Ja
94. Haft sex? - nej
95. Fått en kram av en helt okänd? - nej
96. Ringt någon? - Ja
97. Blivit uppringd? - Ja
98. Funnit kärleken? - Nej
99. Kollat på google? - Ja

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - no idea





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR