barnvakt

hejj bloggisennn!
Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Var barnvakt åt min systerdotter som är 4år, med andra ord mycket energi i kroppen! Jag lät henne måla mig i ansiktet med vattenfärg, då jag insåg vilken awesome barnvakt jag är :') haha skulle möta mamma vid parkeringen sen för att bära in kassar, och alla som va ute typ glodde sönder på mig :')
menmen, nu har hon åkt hem och de är typ läskigt tyst här hemma nu!
Vid 2 eller något så kom Amanda hit och var med mig och Nellie, vi åt glass, pratade osv. Hon drog till gymmet ett tag nu, men kommet troligen tillbaka senare!
Imorgon bär de av inte till stan för att möta twinsen, SOM JAG HAR SAKNAT DOM! Vi kanske går runt lite i stan och äter lunch också!
Känner att mina inlägg blir ganska enformiga och tråkiga, särskilt när jag inte har så mycket bilder att visa, men det kommer inom kort tid!
Nu ska jag platta håret, och sen vänta på Amanda :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR