great days

hej och förlåt för sämst uppdatering. Åkte iväg till min moster och det blev en spontan övernattning för mig där. Min mamma åkte hem, men jag stannade över natten. Kände att jag vill komma bort från lilla Vallentuna ett tag, även om de bara var över en natt. När jag är där får jag så mycket annat att tänka på. Positiva saker, jag är med mina kusiner och har det bra! så sånt behövs absolut ibland! 
Igår så spådde (?) min mamma och hennes kompis oss i kaffemuggar. Ni ba wtf? nej men alltså de är ett speciellt kaffe som man dricker sen lägger man muggen upp och ner på ett fat och låter det stelna (ni vet de där svarta som blir kvar när man druckit upp kaffet?) Sen kunde som se saker om oss. Det läskiga var att dom spådde saker om oss som dom själva inte visste sen tidigare, och så kunde som se saker som skulle hända framåt. 
Det dom sa om mig var läskigt sant :')
Just nu är jag iaf hemma, min syster och hennes dotter är här och som ska sova här inatt. Imorgon ska jag vara barnvakt och sen på onsdag så kommer ju som sagt twinsen :) 
Nu måste jag springa hem till Amanda för att låna en laddare!! cyaaa
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR