If I could just die in your arms

Denna kväll tillbringade jag som sagt framför datorn, sen gick jag in till min syster och kollade på film med henne. Vi kollade på "Skull" en gammal film från typ sent 80-tal början på 90-talet, den var helt okej, inte världens bästa, men absolut värd att se om man inte har annat för sig!
Nu har jag faktiskt ställt klockan till imorgon bitti (första gången på lovet, bra yasmin (y) ) Ska hinna duscha, kolla om vädret tillåter Grönan och om inte bara fixa mig och träffa Nicole och Becca :)
Måste få lite mer sömn, har sett ut som en zombie de senaste dagarna, eller snarare som om jag varit med i någon boxningsmatch.. men tanke på mina otroligt mörka ringar under mina ögon :')
vi hörs imorgon duuuuudes!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR