My day!

Tjeeeena mittbena.
Min dag idag har varit awesome! Duschade och fixade mig, sen drog jag hem till Nicole. Vi bakade kladdkaka/cupcakes vilket blev ganska misslyckat, men jäklar vad goda dom blev (y) 
Sen fixade hon sig så drog vi ut till sjön och fotade, i säkert en och en halv timme. Awesome dag med andra ord :)
Imorgon tror jag att jag och mamma ska hem till min moster, så det blir väl trevligt antar jag.
På onsdag kommer mina twins, som jag för övrigt saknar sönder!! På torsdag drar vi till grönan och är där hela dagen (y)
Ska nog ta och sova nu, har ont i magen igen, fmllllllll , haha nej jag överlever.
 
fNu blev de en såndär överdrivet stor bild igen, pallar inte göra den mindre, men detta är iaf en av bilderna som Nicole tog på mig idag :) 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR