Nya blogg.se?

Hej sötisar!! Guess who's back? haha på riktigt nu. Måååste klara det, annars får jag väl lägga ner bloggen helt.
Bara jag som inte förstår mig på nya blogg.se? Visst, modernare osv, rätt nice och så, men jisses vad de tar tid att lära sig allt , eller så är de jag som är allmänt efter som vanligt xD
Idag är de ju midsommarafton!! trevligt trevligt, eller dagen är ju snart slut, men iaf. Jag har haft de väldigt mysigt med en del av min familj. Jag, mamma och pappa åkte till Vinterviken (ett ställe vid Mälaren) och mötte upp min syster och hennes dotter. Vi hade en liten picknik vid vattnet och bara hade det mysigt. Sen åkte vi alla hem till oss, och nu sitter dom där nere och kollar på film och jag i mitt rum och tar det lugnt. Har sjukt ont i huvudet, troligen för mycket sol. 
Vad har hänt sen vi hördes sist då? Jag har freaking sommarlov!!! och de är så skönt så de går inte att beskriva! Har mest tagit det lugnt hemma den veckan som varit. I tisdags gick jag hem till Emelie, det var ju så fint väder så vi badade i hennes pool och solade. SÅ SJUKT NICE. Blev ovanligt brun efter att ha solat i 30 minuter typ, ni ba K?
Imorgon ska jag troligen vara med Nicole, som jag för övrigt saknat sönder eftersom hon åkte till Iran och var borta i ungefär en månad <3 Om vädret är okej så drar vi kanske in till grönan eller om vädret är sämst så är vi hemma hos henne och chillar (y)
Nu ska jag ta och kolla runt lite på facebook, nörd osv.
Vi hörs :)
 
en överdrivet stor, men någorlunda nytagen bild på mig (y)
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR