6dagar!

heeyyyy!!! bloggningen är sämst, såå mycket just nu.
om 6 dagar åker jag till Iran! helt sjukt, för 6 månader sen började jag räkna dagarna, nu är vi snart där :))
dock så kommer jag ha mer hemlängtan än jag trott, eftersom att på senaste tiden har jag kommit närmare alla mina kompisar på ett annat sätt, men det ska nog funka hoppas jag! ska bli sjukt skönt att träffa min familj !! (och ja, min familj bor ju faktiskt här i sverige med mig, men jag anser att min släkt är samma sak som min familj, för vi är så nära varann )
jag har iaf nästan precis duchat, ska snart föna håret och platta det, sen kommer mina syskon hit, trevligt trevligt:)  kanske skulle ut ikväll också!¨
Imorgon är det ju måndag!! sista veckan i skolan på läääääänge, för när jag kommer hem igen så är det 2 veckors prao direkt. btw så ska jag och Englalala till täby centrum imorgon efter skolan och fixa prao-pappret så vi får prao :)
min vecka är streeesssiiiig, måste hinna; plugga, packa, träffa kompisar, fixa mobilen (ska ha med mig min iPhone) träffa min familj syskon liksom (moster,morbror,kusiner bl.a) men det ska nog funka! OCH så måste jag hinna blogga såklart!
ska fixa håret nu!! ni får två låtar från melodifestivalen som jag konstigt nog inte har följt i år :O men hittade två låtar som ägde xd
sean banan är ju förövrigt bara för skön xd




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR