Gästblogg

Chaaa Engla här!
Jag har fått uppdraget att gästblogga här på min bögbestisbebis blogg, haha.
Ni kommer efter det här inlägget förstå att jag och Yasmin är extremt olika. Men jag älskar henne iallafall, trots att hon är så udda :3

Det här är då jag.
Hmm... Vad ska jag skriva här då? Jag saknar Yasmininin jättejättemycket och vill att hon ska komma tillbaks NU.
Jag ska även (när jag blir av med denna förkyling) gå hem till henne och tala med hennes kära far, där jag ska hämta hennes PRAOpapper och fixa det åt min kära bebis<3

hmm..
men kommentera vad ni vill att nästa inlägg ska handla om, cuz I don't know! :3
/Englizz (http://nirvanainmylife.blogg.se)

Tjena , vinnarna är ute, kolla om det blev du! Kram, ha en bra dag!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR