tänk.

ursäkta allt gnäll osv, meeeeeeeen
Jag är så sjukt jävla trött på människor som verkligen beter sig så jääävla falskt, och believe me, jag har mött mååååånga sånna människor. Det värsta är när man måste se dom väldigt ofta. Konstigt nog har jag bara "sett" falska tjejer, eller ja mest tjejer iaf. Men tillbaka till saken. Det värsta jag vet, det är dom som går runt och ska hålla på och leka så jävla söta och skratta så jävla falskt hela tiden, vadfan är grejen med att gå runt med framtryckta bröst och puta med läpparna? TÖNT, säger jag bara. (riktar detta mest mot tjejer eftersom att jag själv är en tjej, och stör mig mest på dom)
Tjejer som kan stå och prata med en hur gulligt som helst, och framstå som värsta snälla människan kan sen gå till sina "kompisar" och snacka skit om en? VÄX UPP!!!!!! det har hänt mig och folk jag känner alldeles för många gånger för att vara tyst om det.
Nu kanske ni tycker typ; ahmen varför gnälla? säg det direkt till personen/personerna ist. Men grejen är att det skulle leda till mer skitsnack osv. Det finns alldeles för många tjejer som springer runt och leker Barbie och tror att dom är asballa.
så, nu är jag klar, men det behövdes verkligen.

429250_351425898236139_100001061957156_1086382_1475587026_n_large
Tumblr_m04d3ks3sm1ro54pzo1_500_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR