hata rubriker

kände att jag ville börja blogga igen, sen så får vi ju se hur länge det håller, det kommer bli ganska körigt i skolan i veckan, men vi får hoppas på att det håller :)
måste fixa ny design/header osv, gamla bilder vettni ;)
sååå vad har hänt i erat liv på sista tiden då? själv har det gått upp och ner, som vanligt alltså. Varit feeeeeeeeettt nere på sista tiden, ni vet känslan då man vet att man gjort fel och fuckat upp allting, men man inte får en andra chans? japp. det suger.
men men, ska inte deppa ihop här på bloggen :)
Just nu sitter jag i Grådö ( min farmor&farfars sommarställe uppe i Dalarna) inte riktigt såhär jag planerade mina 5 dagars ledighet, blev lite kaos hemma osv, orkade inte bråka om det, så jag följde med hit iaf. Mamma åkte till Barcelona idag med min syster och henne dotter, liiiiite tomt utan min mami 
Imorgon åker jag och pappa, kanske någon mer till Sågmyra, något ställe typ 1 timme härifrån, dom säljer märkeskläder till asbilligt pris, så det blir nog najs.
Annars så är det nog inget mer planerat dom här dagarna vi är här, har ett SO-arbete som måste vara klart tills på söndagkväll, så ska göra klart det också.  Islam handlar det om, och i onsdags var min klass och min parallellklass på besök i moskén vid Medborgarplatsen inne i stan, det var helt okej, jag har ju varit i olika moskéer i Iran tidigare, men aldrig i Svergie. Det var ganska "fjuttigt" att vara i den i stan då, eftersom att moskéerna i Sverige aldrig kan mäta sig med dom i Iran, myycket finare i Iran, men men.
Jag ska nog lägga mig i sängen och messa lite, alla typ sover här och de är sjuukt läskigt att sitta här själv. (vänta på messet som aldrig kommer att komma, you know what I mean?) haha nog med fjantigheter.
Vi får höras imorgon tror jag ;)

Tumblr_m46iqrchot1r9uo7yo1_500_large






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR